تشکر

خیلی وقته دیگه بارون نزده رنگ عشق به این خیابون نزده
خیلی وقته ابری پرپر نشده دل آسمون سبکتر نشده
مه سرد رو تن پنجره ها مثل بغضه توی سینه ی منه
ابر چشمام پر اشک ای خدا وقتشه دوباره بارون بزنه
خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده
قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده
بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست
کوه غصه از دلم رفتنی نیست
حرف عشق تو رو من با کی بگم
همه حرفها که آخه گفتنی نیست
خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده
قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده ..........

محمد عزیزم عشق یک واژه ی لال است تو باید باشی
زندگی بی تو محال است تو باید باشی
------------------------------------------
خواب بارون
تو همونی که توی موج بلا واسه تو دستام و قایم می کنم
اگه موج ها تورو از من بگیرن قطره قطره آب می شم دق می کنم
وای که دلم طاقت دوریت و هیچ نداره
بغض نبودن تو اشکام و در میاره
ای که بی تو این کویر خواب بارون می بینه
وقتی نیستی غم دنیا توی قلبم می شینه
ای که بی تو واسه من همه دنیا قفسه
مرصیه است نبودن تو التهاب نفسه
وای که دلم طاقت دوریت و هیچ نداره
بغض نبودن تو اشکام و در میاره
توی بهت غم و تنهایی من به سرم دست نوازش کشیدی
ولی با رفنتن ای هستی من هستی من و به آ تیش کشیدی

وای که دلم طاقت دوریت و هیچ نداره
بغض نبودن تو اشکام و در میاره 
                                              
نظرات 2 + ارسال نظر
sogol چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:37 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

salam eyval hal kardam bahal bood be man sar bezan bye

مهدی چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ http://lastword.blogsky.com

انشا ا.. به همین زودیها بارونم می اد فقط حئاست چترت را با خود ببری تا خیس نشی!!!!!؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد